Lise Mezunu Polis Özel Harekat Alımı

Lise Mezunu Polis Özel Harekat Alımı

Lise Mezunu Polis Özel Harekat Alımı 2016 yılında bazı şartların değişmesi ve polis olmak istiyorum diyen kişilerin polis alımını kolaylaştırabilmek adına aşağıdaki şartları okuyarak başvurularını yapabilirler.

671 sayılı KHK’da yer alan düzenlemeye göre, lise mezunları arasından polis alımı yapılacak.
Yürürlükteki düzenlemeler aşağıdaki şekildedir…
“Özel harekat birimlerinde istihdam edilmek üzere, yirmi sekiz yaşından gün almamış olmak ve terhis tarihinden itibaren otuz altı aydan fazla süre geçmemiş olmak kaydıyla, en az lise veya dengi okul mezunlarından askerlik hizmetini tamamlamış olanlar, Kamu Personel Seçme Sınavı şartı aranmaksızın, fiziki yeterlilik ve mülakat sınavları ile polis meslek eğitim merkezlerine alınabilir.”


polis-alimi-2016

Bu Düzenlemelere Göre Kim Özel Harekat Polisi olabilir

1- 28 yaşından gün almamış olmak gerekiyor.
2- Terhisten itibaren 36 ay yani 3 yıl geçmemiş olması gerekiyor.
3- En az lise veya dengi okul mezunu olmak gerekiyor.
4- KPSS şartı aranmayacak.
5- Fiziki yeterlilik ve mülakat sınavında başarılı olanlar polis eğitim merkezlerinde eğitime alınacak.
Bu kanuni düzenleme sonrasında, kısa bir sonra, özel harekat polisi istihdamına dair ilanın yayımlanacağını düşünüyoruz.

Bir önceki yazımız olan İzmir Büyükşehir Belediyesi Personel Memur Alımı 2016 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 33 YORUM
  1. erhan dedi ki:

    abi başvuru formu nerde ya

  2. Nazım dedi ki:

    Özel harekat polisliği için neden yaş sınırı konuluyor anlamış değilim bırakın insanlar istediği mesleği yapsın yani 29 30vs yaşında olanların sucu ne.Ben polis olmak için can atıyorum ve istediğim mesleği memleketimde yapamıyorum lütfen yaş aralığı gözden geçirilsin

  3. Emre dedi ki:

    Askerlik şartı kalkma ihtimali var mı?

    1. Kağan dedi ki:

      Herkes istediği mesleği yapıyor sanki mesela bi hammal çok istediği için yapıyor kesinlikle.

  4. Merve dedi ki:

    Bayan alimi niye yok ya

  5. Mehmet f. dedi ki:

    Neden askerlik şartı var , bnm yaşım 19 ve askere gitmedim henüz ve polis olmak istiyorum, bir fırsat geçti elime derken askerlik şartı cikarttiniz , neden bizleri de düşünmüyorsunuz , lütfen bu şartı bir gözden geçirin…

    1. Ahmet dedi ki:

      aynen kardeşim katılıyorum bu yorumuna askerlik şartı kaldırılmalı bence ve bu durum en kısa zamanda gözden geçirilmeli

      1. Serıf dedi ki:

        askerliğini bi yap sonra gidersin aslan

        1. Furkan dedi ki:

          Askerlik şartı bencede gözden geçirilmeli 19-20 yaşında askere gitmemiş ama polis olucak neticesinde ömrü askerlikle geçicek zaten

  6. ugur dedi ki:

    şu askerlik şartı kalksın ya polis olmak için askerligi tecil ettirip ünüversite okuyoruz adamların yaptıklarına bak ne kadar saçma bi sistem

  7. Soner dedi ki:

    Arkadaslar 2020 e kadar devam edicek bu yururluluk. Icinz rahat olsn

  8. Ahmet dedi ki:

    Askerlik şartını birdaha gözden geçirin lütfen şuan üniversite okuyorum ama askerlik şartı kalkarsa direk başvuru yaparım hem ayrıca bi askerin yaptığı eğitimleri biz normal hayatımızda gene yaşıyoruz ki koş,kalk,sürün yapmadimiz bisey deil elimize tufek de almisligimiz var neden askerlik sarti araniyor belki cogu askerligini yapipta basvuran kisilerden iyi olacagiz neden bizlerede ayrica bir mülakat çıkmıyor ??

  9. şevval dedi ki:

    Bu haksizlik bende ozl.har.polisi olmak istiyorum

  10. Kerem dedi ki:

    Basvuruyu nereden yapiyoruzz

  11. Umut dedi ki:

    Zaten yaş sınırı 28 . 25 yasında olup askerligini yapmış bir sürü genç var .terhis tarihinden 36 ay geçmemesi gerekiyor ibaresi kalksın

  12. Kadir dedi ki:

    Arkadas bu ne ya dalgami geciosunuz durmadan tarih degistirilir alacaksaniz alin almicaksiniz milleti bosa bekletmeyin alinmicak deyinde milletimizin vatan sever insanlari sabirsizlanmasin amaciniz ne sizin anlamadim

  13. Hasan C dedi ki:

    Ben lise mezunu ve 30 yadindayim ben ve benim gibi diger arkadaslarin sanssizligimi bu.lutfen bunu duzeltelim. Bizler bu vatana can borcumuzu odemek ve gorevimizi en iyi sekilde icra etmek icin geliyoruz saygilar hepinize.

  14. Hasan C dedi ki:

    Ben lise mezunu ve 30 yadindayim ben ve benim gibi diger arkadaslarin sanssizligimi bu.lutfen bunu duzeltelim. Bizler bu vatana can borcumuzu odemek ve gorevimizi en iyi sekilde icra etmek icin geliyoruz saygilar hepinize.

  15. Hasan C dedi ki:

    Ben lise mezunu ve 30 yadindayim ben ve benim gibi diger arkadaslarin sanssizligimi bu.lutfen bunu duzeltelim. Bizler bu vatana can borcumuzu odemek ve gorevimizi en iyi sekilde icra etmek icin geliyoruz saygilar hepinize.

  16. ibram dedi ki:

    askerlik şartı kalksın lütfenn

  17. Objektif dedi ki:

    Şu askerlik şartı kalksın diye boş konuşan arkadaşlara sesleniyorum ya siz çok bencilsiniz yada çok saf hiç boşuna kızmayın yahu kimi üni. okuyorum kalksın kimi yaşım 19 kalksın kimi tecilliyim kalksın ulan madem üni okuyosun normalden girsene polislige üni okuyorum diye hava atmasını biliyosunuz kpssden yeteli puan alamamaktan mı korkuyorsunuz yoksa sizin kadar bencil insanlar görmedim ya adamlar üstüne basa basa lise mezunu askerlik yapmış diyor üni okuyup askere gitmediysen zaten normalden de polis olabilirsiniz bırakınca lise mezunlarına verilen şu imkanı değerlendirsinler bende 36 ay şartından dolayi giremiyorum ama bu kadar ağlamadım arkadaş siz neyin kafasindasiniz şu daha 19 yaşındayım diyen arkadaşlar siz askere gidebilir hatta üniversite bile bitirebilirsiniz bu ne acele hemen herşey istediğiniz gibi olmuyor malesef biraz sabretmeli bişeyler için çaba göstermelisiniz armut piş ağzıma düş yok öyle aranan şartlar gayet normal kimse kusura bakmasın bu işler öyle herkesin istediğine göre uyarlanmaz bencilliği bir kenera bırakır mantıklı olursaniz söylediklerime katılabilirsiniz belki…

    1. Ckah dedi ki:

      Helal olsun cok haklisin, herkes yazmis askerlik sarti kalksin diye biz enayimiyiz? Adamlar daha askerligini bitirmeden okulunu okumadan hemen polis olayim soyle olsun boyle olsun oh ne is be normalde ellerindeki imkanlari gormezler olacaklarindanda degil haa.. Sırf muhalefet olmak icin burda olduklarini dusunuyorum.
      Hayirlisi olsun 🙂

      1. Serıf dedi ki:

        içimden geçeni yazmışsınız

  18. Mehmet ASLAN dedi ki:

    Neden illa terhis tarihi var ben 25 yaşındayım fakat askerlik terhis tarihi 36 ayı geçmemiş olarak istenirse başvuru bile yapamayacağım. Şansızlıkmı bu nedir uzman erbaş alımlarına zaten başvuru yapamadım ne yapmalıyız ki bir meslek sahibi olabilelim vatana ve millete katkıda bulunup devletimin bekâsı için calışmank istiyorum benim hem bu ise ihtiyacım var hem belki şehit olabilirim bunun için pöh olmak istiyorum yardımcı olun

  19. İsimsiz dedi ki:

    Hangi lissede olmak gerekiyor ki bu Özel harekatçılığa başvuralım??

  20. kemal dedi ki:

    Merhaba bende 30 yaşındayım ama istediğim mesleğe yaşımdan dolayı giremiyorum bu nasıl bir is ya neden devlet yas siniri koyuyo sonuçta emeklilik yaşı 65 deil mi lütfen yetkililer sesimizi duyun bizim suçumuz ne ???

  21. kemal dedi ki:

    Lütfen diyorum yas sinirini 32 yapalım bari pilot alimini 32 yaptınız polis alimi da 32 olsun yönetim duyun sesimizi

  22. ibrahim dedi ki:

    09.01.1989 dogumluyum pöh başvurusunda neden yaşınız belirtilen yaş aralığında degil diyor

    1. Serıf dedi ki:

      31.12.1989 tarihinden sonra doğman gerekiyor abi sen biraz erken doğmuşsun :/

  23. Kerem dedi ki:

    Bana biriniz yardimci olun lutfen lise son sinif okuyorum polislik veya askerlikle ilgili gidebileceğim birlikleri soyleyin

  24. Hasret dedi ki:

    Bayan alımı yok mu yardımcı olursanız sevinirim

  25. mustafa dedi ki:

    gözlük kullanıyorum polis olmama engel olur mu

  26. Enes dedi ki:

    Bu vatan askiyla yanan genclere yas siniri koymak
    Ne kadar dogru bilemem ama orta da bir haksizlik var benim yasim da otuz bu sinirlamalarin kaldirilmasini devlet buyuklwrimizden bekliyoruz…

BİR YORUM YAZ